«My family's books, або Що читає моя сім’я»

 

Читайлику, 13–19 грудня 2021 року, у Національний тиждень читання, Одеська обласна бібліотека для юнацтва                         ім. В.В.Маяковського розпочинає  ФотоАкцію   «My family's books, або Що читає моя сім’я», яка буде діяти і в наступному році.

Чекаємо від тебе сімейні фото/колажі з книгами:

ü селфі з улюбленою книгою;

ü фото мами, батька, бабусі та дідуся з їхнім читанням;

ü мій брат/сестра читають;

ü книга поколінь (улюблена книга вашої сім’ї). 

Можеш додати до фото коментарі.

Надсилай їх на нашу електронну адресу  izm.detbibl@ukr.net.

Але не забудь спитати у батьків дозвіл на публікацію наданих фото!

Усі фото ми розмістимо на сторінці бібліотеки у фейсбуці під хештегом 

#Myfamily's_books_або_Що_читає_моя_сім’я

Немає коментарів:

Дописати коментар