Health-підказка «Щоб здоров’я добре мати, слід про нього змалку дбати!»


Здоров’я - це не все,

але все без здоров’я - ніщо!

Сократ

7 квітня 1948 року була створена Всесвітня організація охорони здоров’я (World Health Organization). Саме на честь цієї події в Україні і ще у 194 країнах світу відзначають Всесвітній день здоров’я.

Його мета – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я та необхідність його збереження, а також боротьба з розповсюдженням різноманітних захворювань.

Сьогодні у зв’язку з загрозливою ситуацією, що склалася внаслідок поширення світом епідемії коронавірусу COVID-19, ми знову нагадуємо, що коронавірус — це інфекція, від якої можна захиститися, дотримуючись простих правил.

А як казкові герої долають цю страшну хворобу? Хочете дізнатися, завдяки чому Дідусь, Бабуся та їхня Онучка перемогли Вірус? Тоді  перегляньте мультфільм «Казка про коронавірус», який створили для вас наші бібліотекарі! А потім перевірте свої знання, відгадавши загадки. Будьте здорові та начитані!

Немає коментарів:

Дописати коментар